I LOVE NEW YORK!

Totalt galen shopping.
Totalt galen shopping.
Totalt galen shopping.

Det går liksom inte och ta in. Hur någonting som kostar fläsk hemma, kostar fis här. Men roligt är det.

Vi har haft så ooootroligt tur med vädret. Sommarväder. Jag har gått i shorts och T-shirt (ralph lauren) i två dagar. okej jag hade jackan med mej men det va bara för att det va lite kallt på sightseeingbussen i morse. Annars rinner jag nästan bort.

Iag har jag gjort slut på alla pengarna. Så nu har jag inte råd med mat eller nåt. Fan. Tur att jag har en lillasyster som är bra på att peppa mej med anledningar till att det är okej att överskrida budgeten. Men det är så svårt att avstå...

Vill visa bilder men batteriet är dåligt på datorn och den dör snart.

Jag längtar efter barnen och Micke. Har liksom förträngt barnen för att det inte skall bli för jobbigt men igår på lunchen så såg jag av misstag en bild på ELin och Erik i Karins telefon och ögonen tårades och jag ville hem.

Nu dör datorn så hej då!

Kram


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag förstår att du längtar hem! När beger du dig till Svedala igen?

2008-04-13 @ 18:23:15
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Number nine on Melon Lane

LÅter totaly underbart tycker jag!

2008-04-14 @ 13:13:46
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Junitjej

Ullen, kul att du är hemma igen!!!

2008-04-14 @ 20:09:21
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0