Fyra mil blev 3...

Herregud vilken strapats . Innan sommaren fick Karin, Ulle A och jag för oss att gå vildmarksleden. Idag genomfördes det - nästan. Vi startade kl 06 imorse och vandrade här ifrån Ryggebol mot Skatås i väster. Vid gott mod och ytterst kavata om att 4 mil skall vi väl klara! Okej, kl 05 när jag gick upp så kunde jag inte förså hur jag kvällen innan hade tyckt det hela skulle bli kul och att det va en mycket bra ide. Nu kändes det bara helt vansinnigt och jag undrade hur jag skulle ta mej ur det... Har jag inte ont någonstans... nääää.

Iallafall. 30 km senare så gav jag upp och de andra hängde på. Sanningen är den att de andra två hade klarat hela men jag har sämre kondis och fick kapitulera! Kjell kom och hämtade oss och gav oss lift hem. När jag duschat av Leo och gett honom mat så åkte mina kängor av. Mina fötter såg ut som fötterna på en död människa som legat i vatten för länge och jag mådde illa.

Nu har jag ont i mina fötter och skavsår på dumma ställen... stel i benen och stum. Men glad.

Kommentarer
Postat av: joacim

Starkt jobbat ändå. Inte många som fixar 75% av sina mål...

Hade familj till dig i bilen härom kvällen. Duktigt nog levererade hon ingen vomering ;)

Kärlek och lycka till med 40km nästa gång, för det blir det väl?!?

2008-08-09 @ 22:05:52
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Karin

Starkt jobbat att traska tre mil, syrran. Nästa gång klarar du hela sträckan!

Måste kommentera förra kommentaren. Treviligare ambulanspersonal får man leta efter. Jag ångrade mitt beslut att INTE köra hela kvällen. Och jag hoppas vi ses igen!

K

2008-08-09 @ 23:47:23
Postat av: Ullen

"Trevligare ambulans personal får man leta efter"???

Hur menar du då?

2008-08-10 @ 02:15:58
Postat av: Karin

Ja määh. Om man inte räknar dig då. Såklart.

2008-08-10 @ 03:35:54
Postat av: Ullen

Jaha du menar så... :-*

2008-08-10 @ 07:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0