Något bättre ikväll...

Nu strax innan läggdax verkade det som det lossnade lite för Elin. Hon va piggare och gladare. Hon lekte själv och verkade som hon mådde bättre. Jag fick kontaktat ÖNH i Borås eftersom hon inte blivit något böttre efter 6 doser Kåvepenin. VI fick faktiskt komma bums. De gjorde kontroll i öronen, nösodling och halskontroll. Ett byte av Antibiotika till ett lite bredare och sen via Apoteket och bunkara upp Ipren, Alvedon och Nezeril. Bägge somnade i bilen påväg hem. Så trötta. Elin har ju faktiskt inte sovit 100 på 5 nätter. Lilla skruttan. Nu hoppas vi dock att det har vänt och att hon får en lugn natt.

Nettan ringde och kom med den geniala idéen att min mamma och pappa kanske kunde sitta barnvakt medans vi red. Eftersom mamma och pappa gärna passar barnen och va på ingång, så ringde jag och kollade om det va ok och det va det ju - som alltid. En underbar eftermiddag med STRÅLANDE sol och minusgrader. Det är så himla skönt att komma upp på hästryggen. Nu tjötar vi ju en hel del när vi i travar längs skogsvägen men det är så himla befriande för där uppe så måste man släppa allt annat och bara koncentrera sig på vad man gör. Hjärnan rensas verkligen och sen är ju frisk luft aldrig fel.
image1586image1587image1588

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ullen, här får du receptet:
http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&receptid=3767
Jag lovar, det smakade jättegott! Det var dessutom lätt att göra.

2008-02-15 @ 19:51:42
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Annelie

Skönt att det är på bättringsvägen.

2008-02-16 @ 22:09:09
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Karin

Ja, lilla gumman måste bli frisk! Och jag vill också rida nångång!!!!!

2008-02-17 @ 14:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0