04:30

Det började med att Erik vaknade och va orolig. Vi försökte vänta ut honom en stund men han propsade på "kissa pottan". Tillslut fick han komma upp och mycket riktigt han somnade om efter det. (vanligtvis vill han inte på pottan utan bara komma upp och det blir lite oroligt när vi börjar ta upp honom, men inte idag).

Jag har fått lite skrap i halsen och geggiga ögon och huvudvärk. Så efter Eriks kissepaus så kunde jag inte somna om... Klockan 04:30. Uahhhh!!!!!! När Micke sa att han inte heller kunde sova utan tänkte gå upp så hängde jag på. Nu har vi suttit en timme och zappat mellan 2 kanaler. En visar en kille som hoppar långa hopp med en MC och den andra visar en såpa som jag aldrig sett förut. Age of love/40 vs. 20. Den handlar om 40+are och 20åringar som slåss om en kille. 40+arna är kaxiga och gör så 20åringarna gråter. Vi flabbar tyst. Den går på kanal 5 med start 04:40 om någon är intresserad!!

Idag blir det dagis mellan 9-11 det skall bli trevligt! Hoppas det går lika bra idag som de andra dagarna.

image1523

GODMORGON!

Kommentarer
Postat av: PA

Godmorgon

2008-01-09 @ 07:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0