dagis-veckan som gick!

Ja då va det fredag kväll och nu sitter vi på ändan i soffan. Veckan har gått fort fort och jag tycker inskolningen med barnen har gått riktigt bra. Elin hade en dag som hon va lite ledsen men idag så hade allt gått som smort. Idag fick de äta med sin grupp och när vi åkte i bilen hem så sa Erik; "dagis-mat-gott". Fröken Nina sa innan vi gick att Elin åt bra och Erik åt jättemycket! Jag gick in och Elin satt fotfarande och käkade på fredagsglassen. Hon hoppade ner och tog sin tallrik gick och skrapade av paprikan hon inte åt upp i en spann. Ställde gaffeln i stället och ställde tallriken i disken. Jag bara gapade! Sen kilade alla iväg på ett led och ställde sig och tvättade händerna. Jag bara gapade igen!

Ihelgen funderar vi på att gå en promenad med fika, till Aborrhallen med Leo under lördagen och på söndagen skall barnen på julgransplundring med mormor och morfar.

image1527
Erik och Elin och Leo vinkar av morfar när han åker hem.

image1526
Elin tar kort på sig själv med mobilen.

Godhelg!

Kommentarer
Postat av: Hilajn

Underbart härlig "hej då" bild!

2008-01-11 @ 22:31:56
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Ma o Pa

Länge sedan vi var på julgransplundring,skall bli kul....momo o moffa

2008-01-12 @ 18:55:51
Postat av: Karin

Haha! De är så duktiga!

2008-01-12 @ 19:38:02
Postat av: Viljarrachel

Very informative...God Bless

2009-08-26 @ 08:10:49
URL: http://viljarrachel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0