Suddig måndag!

image1605

Denna synen mötte många måndag morgon. Jobbade inatt och hela E20 snöade igen på 45 minuter. Påväg ner mot Mölndal så höll vi 150 knyck och på hemvägen gick det inte att köra fortare än 40 km/h.

image1606

När jag väl kom hem vid 10 tiden så mötte mej denna syn. Jag trodde verkligen inte att det va möjligt att det kunde bli vinter mer i år. När jag hörde på nyheterna imorse så kunde tom snön hålla i sig över påsken. DET är ju trist.

Vi har kvar Dennis och Maries barnskidor och de åkte ju fram på eftermiddagen. Jag skall prova klänningen i dag hos sömmerskan och jag funderar på att åka till pulkabacken på Axåsen. Undra om Bert och barnen vill hänga på.

image1607

image1608

image1609

Det börjar bli dax att minska ner på middagssömnen för de små. Resultatet av att sova obegränsat på dagen blir att de vaknar okristligt tidigt på morgonen. Idag gick vi upp kl 06. ZZZZZzzzzzzz.... Fast det bär mej lite emot för vi lämnar dem på dagis klockan 06:45 och hämtar 16:15 och då behöver de sova på dagen. Jag tror jag avaktar ett tag till tror jag, till sommaren kanske. Jag är ganska morgonpigg (bara jag kommer isäng innan kl 22) så 06 är okej för mej att gå upp, men inte tidigare.

image1610

Kommentarer
Postat av: Ma

Dom e duktiga på skidor, snart lika duktiga som Clara o Maya/MA

2008-03-18 @ 08:45:08
Postat av: Number nine on Melon Lane

Kul att åka skidor men uhh vad jag vill ha vår. Nu!

2008-03-18 @ 10:39:27
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Jenny

Prova klänning? Ska du göra något speciellt?
Jag lämnar 5.20 på morran, stackars pöjk

2008-03-18 @ 17:09:47
URL: http://buslusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0