Klockan 17:32 piiiiiip

Ja jag valde ju delkropp, dvs. nacke, axlar och rygg. Om jag blir tvungen att betygsatta sa ger jag hogsta betyg. SHIT va bra det va! Hon hade starka nypor och jag tankte pa mamma som gillar harda nypor att detta hade hon gillat!! Hon knadade min rygg sa nar jag va fardig och skulle ga till relaxen fick hon bokstavlig leda mej ut till relaxstolen for jag va svimmfardig. Det tog ca 30 minuter att komma tillbaka till "livet" igen.

Inte saket jag bloggar mer idag (eller  jo om Micke kommer somna gor jag det) men den som lever far se.....


Mot middagen!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det låter alldeles ljuvligt =)



Önskar dig och familjen en trevlig advent!

2008-11-29 @ 20:44:18
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: AnnaL

2008-11-29 @ 20:59:33
Postat av: AnnaL

Lär mig aldrig av mina misstag... råkar trycka på enterknappen å vips har jag ett inlägg utan inlägg :-(



Jag vill verkligen också på spa... måste ta tag i det. Den där massagen verkar vara ngt för mig.. Tycker det är underbart med starka nypor

Fortsätt å njut

2008-11-29 @ 21:02:31
Postat av: Junitjej

Jag kikar in och önskar dig en trevlig och mysig första advent!

2008-11-30 @ 09:06:24
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0