04:16...

...ulkade Elin och jag tog det säkra före det osäkra och gick upp.  Då hade vi hållt på sen 03:20 då Elin hostade så hon kissade ner sig. Upp och byt. I med hostmedicin som smakar skit och då kom första spyan. Näääää!!! In och byt igen. Vi gick och la oss i hopp om att hon skulle somna om igen (!!). Hon hostade som en galning i nästan en timma och det hördes tillslut att nu kommer nästa spya. Väl uppe fick de välling och Elin satt i mitt knä och drack. Då kom hennes livs första kaskadspya. BRÄÄK! Klockan 04:35 stog Elin och jag i duschen. Elin sa: Mamma och Elin dussa morgon... hmmmm. Idag blir det VAB.


Hur mysigt det än är med vinter,jul och allt vad det innebär så vill jag ha tillbaka sommaren.
Går det?
Någon?

Kommentarer
Postat av: MOFA

Då får vi dra någon annan stans i världen. Vi skulle gjärna åkt med

2008-10-30 @ 11:46:20
Postat av: JK

Det fixar jag. Lätt som en plätt. Men det tar ca 6 månader att skaka fram den...

2008-10-31 @ 20:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0