Uppdatera

Kommer hem efter ett nattskift. Det va lugnt och vi hade ingenting på hela natten. Det va tur det med tanke på att ungarna är hemma idag eftersom vi har vattkoppor. Erik är helt prickig fast inte så farligt. Bara på magen ryggen och benen. Inget i ansiktet. Ni skall se att Elin kommer få och hon kommer ha millioners millioner. Otur som hon har den lilla skruttan.  
En bekant till mamma och pappa, Sussie Olofsson har addat mej på Facebook. Kul. Hennes dotter Jossie reser jorden runt med jobbet (hur kan det va sant) i samband med ocean race. Här kan ni kolla hennes reseblogg. Tänk sikket glidar jobb! 

Igår hade vi en jättelång to do lista som jag ville beta av innan jobbet. Det va massa telefonsamtal och jag fick sitta i telefon kö halva förmiddagen. När det va klart så skulle vi ner till Lerum för att handla och jag stoppade in ungarna i bilen. Väl nere i Lerum parkerade vi och jag skulle hoppa ut. När jag stack ut foten så såg jag att jag glömt ta på mej skorna. Jag ålte runt i mina filt tofflor. Hmm. Det man inte har i huvudet får man ha på fötterna eller???? 



Vår. Glass. 18°. Torget.


Stenmalns sippor!

Kommentarer
Postat av: Anna

tur att tofflorna var så snyggt lila då, fniss

2009-04-15 @ 18:51:15
URL: http://www.annaisandared.blogg.com
Postat av: Sussie

Härliga ungar, fina hundar och hörlig blogg!!! Hur hinner Du?

Åker lite tillbaka i tiden och tänker på den tiden med ungar och hundar och vänner och jobb och båtsemester samtidigt som man hyrde ut... då var man ung! DU är ung! Njut av livet och Din familj!

Jag hoppas att vi snart kan ses, på Bamboo eller hemma hos varandra, allesammans! Skall vi satsa på augusti/september?

Kramr från Sussie

2009-04-16 @ 00:55:27
URL: http://neuropedagogen.blogspot.com
Postat av: Emma

Vilka fina kidz du har! =)

tråkigt med vattkoppor....



Roligt att du gillade min blogg =)

jag kommer ju bli beroende av det här! hahaha



Kramar från emma

2009-04-16 @ 20:17:43
URL: http://metrobloggen.se/emmmma
Postat av: joacim

Gick bakom två på Göteborgs C som varit i Lerum Ullen... De snackade om det urk*kade modet att gå i lila filttofflor som tydligen slagit i Lerum C...



Vår kramar till dig!

2009-04-18 @ 09:31:21
URL: http://wehoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0