En vanlig torsdag

Informationen som man hittar om kattmödaren på nätet är så avskyvärd. Känns som det va en jäkla tur att han blev gripen innan någon människa blev dödad för med hans dagbok att döma var det ju bara en tidsfråga. Fy!

Idag kom jag hem vid åtta snåret. Farmor va barnvakt och barnen va pigga och glada när jag kom hem. VI hade lite pyssel idag bla att besöka frisören. Erik och Elin har blivit nyfriserade och fina. Sen lämnade jag in min gamla Tissot klocka på snabbrenovering. Byte av batteri och upputsning. Sen handade vi och vid 15 skulle vi åkt till Liseberg men Erik och Elin ville inte sluta bråka så vi vände bilen och åkte hem. vet inte om det va det rätta att göra men nu blev det så.

Hoppas de är gladare imorgon så vi skall åka till Bushuset i Mölndal med kompisar.

Kommentarer
Postat av: Karin

Klart att det var rätt. Tuff kärlek! :) Hur blev reaktionen?

2009-08-21 @ 12:30:06
Postat av: mapa

Va sa den snelle om detta bra gjort

2009-08-21 @ 14:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0