Way out pest

Nä jag över driver lite men jag hade nog önskat att jag fick gått hela kvällen istället för att blivit placerad bakom en scen. Jag och en annan tjej som jobbade på Mölndal gick ihop och hon va jätte trevlig. Vi gick runt området i början på kvällen men framåt 21 så blev vi placerade bakom Linnéscenen. Vi satt och väntade på att Röyksopp skulle spela och när de kom igång så trodde jag inte att det va sant. Så jäkla kass musik. När jag inte trodde det kunde bli värre så kom Feaver ray och då trodde jag att det va ett skämt. En snubbe som stog och spelade på en synt och hade en 1 meter lång hatt på sig och hade klätt ut sig till en såndär rysk trädocka som man skruvar isär och plockar ut en ny lika dan... åhhh kass kass kass...

Jag kollade lite på youtube och kan väl erkänna att det inte lät lika illa där som i verkligheten som i fredags.


Röyksopp

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha! Men du hejjade ju på Robyn iallafall.. Synd att du inte stod bakom Flamingo och fick lyssna på Lily Allen...

2009-08-17 @ 20:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0