Hej hej hemskt mycke hej

Micke och jag möttes i dörren idag. Jag kom hem och han stack iväg. Ungarna röjde i 1½ timme och sen va det sova dax. Erik va väldigt trött, han va ledsen omvartannat och ropade på pappa. Han somnade ganska snart. Elin ligger fortfarande och sjunger Bamse sången och ställer sig i dörren och vill saker hela tiden. Kissa. Dricka vatten. Kissa igen. Byta pyamas. Ha lypsyl. Kissa. Nu sa jag stopp och hon ligger just nu och pratar högt för sig själv om att hon är Pippi Långstrump. 
Imorgon är vi hemma alla tre. Vi skall hämta Leos medicin på Apoteket och hämta Lova-lill. Vi skall handla och gå med hundarna. De ville testa sina nya längdskidor och det kanske är bäst att passa på medans det tunna snö/is täcke vi har ligger kvar. De har fått upp ögonen för Muffins så det är inte omöjligt att vi testar muffins med choklad imorgon. Micke och jag kommer mötas i dörren innan jag sticker till jobbet. 

Onsdag fm efter natt jobbet så har jag lite utbildning på jobbet. Det skall bli kul men lite nervös e jag - det är ju första gången. Sen hoppas jag på lite sömn när jag kommer hem. Lite över 16 hämtar jag barnen och då skall vi till gympan. Mamma och pappa kanske kommer. Det kommer Erik och Elin gilla. Micke besöker Leksand och är inte hemma. Kul för honom.

Torsdag är det utbildning i Borås. Kemutbildning. Vi skall testa våra nya kemmasker och kommer att få gå in i ett tält och utsättas för tårgas. 

På fredag jobbar jag på dagen och på kvällen träffas Micke och jag igen. Då får vi ha lite fredagsmys och prata om veckan som gått.  

Kommentarer
Postat av: JK

Jag har gjort den där tårgasgrejen. Kläderna fick hänga ute en hel natt och det var spännande att duscha efteråt.

2009-02-09 @ 21:04:28
Postat av: Annelie

Tuff vecka för dig!

Hoppas ni får en extra trevlig dag idag, efter att ni mötts så mycket i dörren.

Må väl och ta hand om dig! kram

2009-02-13 @ 12:57:43
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0