3 år

Det är en stor dag imorgon. Elin och Erik fyller 3 år. De är hyfsat förväntansfulla och vi har ju inte direkt sparat på informationen om vad det innebär.
Söndags eftermiddagen tillbringade vi på Toy´s r us  där de fick välja presenter. Okej, lite styrda blev de ju av oss men Erik ville bestämt inte ha Fyris (i byggare bob) utan hellre en polisbil och en Bobcat. Elin röjde i gosedjurshyllan hela tiden. Det är enklare till Erik vi vet ju ganska klart vad han gillar. Elin däremot har inte någon egen nisch. Men det kommer nog bli bra tillslut.

En annan mycket viktig detalj imorgon är att alla napparna, och de är en del till antalet, kommer att ges till BabyClara. Det är verkligen hög tid att sluta med dessa och ett alternativ var att gå till nappträdet i Floda men nu blir det inte så. Clara kommer få två klasar med nappar och jag hoppas att själva överlämnandet kommer gå smidigt! Vi får se. Skall försöka doklumentera allt så ni kan få se.





Bloggandet har fått en annan prioritering. Jag upplever inte att jag hinner. Vi är ju inte lika mycket hemma längre och jag har ständig bloggtorka. Skall försöka skärpa mej. Lovar.


För 3 år sen såg jag ut såhär. Min underbara syster tar bilder på mej och förevigar. Nu kan jag skratta åt storleken men det skär i mej när jag tänker på hur fruktansvärt jobbigt det var...



112 kg.
20 dagar kvar. 20 dagar!!!!
Det roliga är att det står en tårta framför just mej.


Kommentarer
Postat av: Caroline

STORT grattis Elin och Erik på er födelsedag!!! Hoppas att ni får det superkul och att det blir många roliga presenter! :)

2009-01-19 @ 09:56:59
URL: http://ninnana.blogg.se/
Postat av: Hanna

Stort grattis på födelsedagen Erik o Elin! Hoppas att ni får en bra dag med mga presenter och tårta förstås! Kram Hanna

2009-01-19 @ 13:31:51
Postat av: HUSnrNIO

Puh ja! Inte lätt alltid att va höggravid. Hoppas ni hade en trevlig födelsedag med firande och allt.

2009-01-19 @ 13:35:54
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: MAPA

Vi hade faktist glömt av hur det var strax innan den 19 2006. Du borde fått någon medalj, och nu när vi sett hur allt har blivit borde den vara av guld. Men om man tänker efter så fick du ju 2. Ha det så bra vi ses.

2009-01-19 @ 17:01:22
Postat av: joacim

Åh, tiden går ju trots allt så jäkla fort.

Och DET var riktigt KUL det står en tårta framför dig!



Fast alibit twins ger ju inga tårttjocksanspelningar!

2009-01-19 @ 17:10:29
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Junitjej

Vilken vackert stor mage!!!

2009-01-19 @ 18:34:03
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anonym

Vilken tur att ni fick just Elin o Erik!

2009-01-19 @ 21:04:48
Postat av: Syster Karin

Ja, du var stor och tung - men klagade aldrig. Antagligen för att du är så häftig. :) Och tårta åt vi ju för att det var din födelsedag!! Det måste ju firas.. :D



KRAM

2009-01-19 @ 21:09:06
Postat av: Anna

Himmel och pankaka underbara bilder. Att kroppen återhämtar. Du är as snygg nu tycker jag värdens pingla. Kram /Anna

2009-01-22 @ 11:25:04
URL: http://annaisandared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0