Lång rolig dag!

De små vaknade ju rätt tidigt och jag sjöng ja må dem leva i mörkret med en på var sida. När jag va klar och det blev tyst sa Erik direkt

-Var är min Bobcat?
-Ni får springa ut och kolla i vardagsrummet...
Aldrig så fort har de två kommit på fötter och rusat ut dit.





Nappöverlämnandet till babyClara gick fint. Erik va inte helt med på noterna men han gav henne dem och fick hålla henne. De frågade ju givetvis efter napparna när de skulle sova men de somnade utan gnäll. De hade nog insett att napparna inte kommer tillbaka mer. Hoppas det iallafall. Elin kramade Pippi-dockan och lilla gubben som hon fick av Clara och Maya. Erik hade sin panda.


Kommentarer
Postat av: joacim

Mysepysiga barnen...

Stort GRATTIS i efterskott!

2009-01-20 @ 18:48:49
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Caroline

Hehe, ja visst e gardinerna coola? Alexander tycker att det ser ut som Liseberg :)

Dock så köpte jag det sista av tyget, så det finns inte mer i den affären i alla fall. Men det fanns med vit bakgrund också...

2009-01-20 @ 21:49:15
URL: http://ninnana.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hon har/hade halva priset på alla tyger. Så det var halva på 175 tror jag. Sen tillkommer ju sömnad och så om man inte syr själv, vilket jag inte orkar.. så för mig inkl. 5,5 m tyg och massa öljetter blev det drygt 1000 kr.

2009-01-21 @ 14:34:17
URL: http://ninnana.blogg.se/
Postat av: Karin

Smarta barn.

2009-01-21 @ 17:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0