Fotvårtor - äckligt!

Jag har 4 fotvårtor. Så himla äckligt! Har precis bestämt mej för att seriöst försöka döda dem. Jag har haft dem så länge jag kan minnas! Har surfat runt lite på morgonen och fått till mej många bra tips. Så idag skall jag använda det lilla ägget som jag fick från syrran när hon va i New York. Ped´n egg heter den.


Sen skall jag göra ett fotbad ikväll och fila på de äckliga små jävlarna. Sen startar utrotningen. Enligt f.d vårtbärare på nätet tar det 3 veckor. Det kan det ju vara värt! Funkar det så komme jag visa bilder.
 

Kommentarer
Postat av: Anna Nylén

Hej snygg bakgrund.

2009-07-29 @ 09:26:47
URL: http://annaisandared.blogg.se/
Postat av: Karin

Snygg bakgrund. Det känns som jag står i mitt kök.. eller min hall. Haha! :D PediEgg tror jag den heter.. Pedi som i pedikyr typ.



Drömde om dig och Micke inatt. Micke var smal som faaaan. Han var ute och gick i två mil och ville direkt efter det få med mig ut på en löprunda. Jag tror han hade lite anorexia.. I min dröm alltså. Tjing.

2009-07-29 @ 12:34:45
Postat av: Ullen

Då drömde du ju om Micke och dej. jag då? va jag smal?

2009-07-29 @ 20:58:32
Postat av: HUSnrNIO

Usch! Hoppas de får död på dem.

2009-07-30 @ 08:27:13
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0