Så nöjd!

Det tog inte lång tid förren filen hälldes ut. Medan jag väntade läste jag på nätet och det skulle ligga över natten. På tok för lång tid att vänta! Jag googlade och hittade ett annat recept och eftersom jag hade grejer hemma så körde jag igång. Kände mig lite som den "lille kemisten". Massor med ättiksprit och salt! Resultatet blev över min förväntning! Smutsen som hade varit på svår att få bort rann lixom bara av. Jätte coolt.
Nu bockar jag av en grej till från min to do lista.

Är glad att jag inta slängde bordet på tippen!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, vad fint!

Önskar jag hade tid o ork att fixa sådär hemma. Men det finns inte nu tyvärr.

Kanonsnyggt är det i alla fall. Bra jobbat! :)

2009-07-12 @ 22:26:52
URL: http://ninnana.blogg.se/
Postat av: Karin

Verkligen jättefint! Och gästrummet var ju urgulligt. Där vill jag sova! :D

2009-07-13 @ 12:53:51
Postat av: AnnaL

va fint ni har fått hemma!

2009-07-14 @ 12:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0