Seg dag

Det är lite slitet dagen efter men det va det ju värt. Hade en jätte trevlig kväll på Resturangfestivalen igår. Jag träffade Karin och Mattias Bucht. Karin har ju bloggen junitjej som jag följt i flera år nu och det va ju faktiskt på tiden att vi träffades. Väldigt gulliga och nygifta dessutom!


Nu i veckan kommer nog mina nya RayBan! Äntligen jag hoppas de är fina och passar. De är köpta på tradera för 275 kr och är helt äkta och kommer direkt från Thailand! Hahahahahaa!

Imorgon jobbar jag dygnet igen och jag känner inte direkt för detta. Har fått smak på att vara ledig!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka billiga RayBan!!! Vilket fynd! ;)



Svar: Självklart ska vi ses igen och då får hundarna vara med!! Yambo älskar att leka med andra hundar. Det var kul att träffa dig!

2009-07-27 @ 09:54:09
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0