Vårtbitare

Öhhm ja!

Den behandlingen av mina vårtor som jag nu har anammat är att fila och fila på vårtorna och sen måla nagelack på dem. Då skall de dö. Låter ju lätt och det är det. Jag tog det enda nagelack som jag hade - knallrött.
Jag lackade på med gladje på vårtorna och det ser ju lite knäppt ut men va fan - ingen ser ju det. Vad jag inta tänkte på igår va att jag idag skulle till Osteopaten. Hos honom står man i BH och trollor. Han frågade lite undrande vad jag hade på foten. Åhh jag tyckte det va pinsamt.  


 


Lilla Mimmi


Kommentarer
Postat av: Anna

Sist när jag var hos min kiropraktor och hon skulle trycka till ryggen så fes jag jätte högt. Hon kunde inte höra om det knäppte till så att säga för det bara smattrade till från min röv. Så nu behöver du inte skämmas mer för dina vårtor du kan bara tänka på mig. Anna har alltid gjort ngt värre. Kram på dig /Anna

2009-08-01 @ 12:43:40
URL: http://annaisandared.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Jag har också fyra fotvårtor på min ena fot. Jag testade också nagellack ett tag, men tröttnade. Nu har jag börjat omgång två med vårtmedel. Jag hoppas mina försvinner snart.

2009-08-04 @ 23:00:06
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0