Det kokade på altanen

PJIIHU!!


Ungarna leker vid strandkansken och jag läser en spännande bok

eftersom det va 30 grader vid 12 snåret och temperaturen på altanen vågar jag inte tänka på men ungarna ville inte ens vara uta och bada i poolen som står där pga värmen. Efter lunchen så satte vi oss i bilen och drog mot Uspen. De små badade och hade kul i solen och jag satt och pratade med Carro. Jag tänkte inte på att jag satt med solen i sidan och när vi grillade hos Magnus och Carro på kvällen så upplyste de mej om att jag va röd vit randig. Jag ser inte klok ut. Jag har smort in mej med brun utan sol och hoppas på att det hela dämpas till i morgon.

Ja jag kan ta ett glas vin medans jag flyter runt!
TACK!


Idag har vi vaccinerat oss mot TBE. Jag har tidigare inte velat men nu fick jag kalla fötter och eftersom katten och hunden drar in massvis med fästingar så slog vi till. Det kostar lite men det är det värt. Ett litet stick och några hundra lappar fattigare så va det klart.

Imorgon är det lungröntgen med Elin som gäller, återbesök efter den feta lunginflammation som hon hade i vintras. Efte det drar jag upp till landet för en helg med sol och bad. På söndag skall Micke jag jag åka Ribbåt. Det skall bli kul!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vi älskar värme!!!!!!

2009-06-26 @ 19:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0