Jävla glin :/


Titta vilka vackra vilda blommor det väcker efter vår byväg. Jag vet att blommor växer vackrast där de står men jag kunde inte motstå att plocka en fin bukett.

Jag jobbade inatt och inte helt otippat så hade vi mycket att göra. Jag blev kallad för "jävla glin" av en kvinna i 50-60 års åldern och jag kunde inte annat än att tycka att det va lite kul. Hon gillade inte att jag inte lyssnade på henne och bad henne lämna oss ifred när vi jobbade med patienten då fick det dessa konsekvenser. Eftersom jag är närmare 35 så kändes det bra för självförtroendet att vissa upplever mej som en liten skitunge! :)

Erik och Mikael är på maskinmässa i Jänköping (tack fär att jag slapp att åka med) och Elin har varit hos farmor. Eller är hos farmor för hon ville nämöligen inte åka med mej hem. Lite av en seger eftersom jag strävar efter att Erik och Elin skall tycka det är okej att vara med andra och lämna mamma och pappa. Jag ville inte det när jag va liten och jag kommer ihåg det som tråkigt att jag inte vågade sova över och va utan mamma och pappa. Det fanns iallafall inte på kartan att Elin skulle med hem, utan hon skulle med Farmor och gå ut och gå med Wilma och hänga med Julia.

Så här sitter jag. Ensam. Det är rätt gött. MusseKatt ligger och sover brevid mej och jag har en god kopp te som jag smuttar på.



Kommentarer
Postat av: PA

Hej Glinet haha

Passa på och var ledig när du kan. Börja spåna om midsommar så snackar vi oss saman efter hegen.

2009-06-06 @ 15:42:14
Postat av: joacim

Hejja Ulle Bulle "glinet"... Du är väl inte 35 va flinar

Mamma och pappa skall ju alltid vara BÄST men såklart ungarna skall klara vara ifrån med fördel för lite egentid osv.



Glin... Tror jag anammar den komplimangen på dig!

2009-06-07 @ 11:31:48
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Karin

Underbart att få lite slötid med Musse.. Han vill också ha sin mamma..

2009-06-07 @ 14:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0