Tvätt och tvätt igen...

Det verkar inte bättre än att Elin har fått någon form av kräksjuka. Hon har haft feber sen i torsdags och den har varit nästan konstant 40 grader. Nu kommer det ur båda ändar och jag jag kan ju meddela att det blir lite tvätt. Inte så lite heller. Med tanke på att vi har lite tvätt sen resan så är det en liten nätt hög som ligger och stirrar på mej. Dockorna och Eriks panda fick sig en liten spydusch imorse så de fick också åka med i maskinen. Som ni ser så verkar de två inte misstycka iallafall.


Kommentarer
Postat av: Anna Nylén

Stackars liten inte kul att kräkas och ha så hög feber. Jag minns att min mamma tvingade mig att dricka ramlösa så fort jag var sjuk. Än idag kan jag inte dricka naturell ramlösa.

Hon menade säkert väl..

2009-03-24 @ 08:53:56
URL: http://annaisandared.blogg.se/
Postat av: Gia

Hur är det med Elin? Kram från oss

2009-03-25 @ 23:58:31
Postat av: Karin

Tävling hos Ebba! Vinn dom och ge dom till mig. SNälla!



http://www.veckorevyn.com/mode/ebbas-blogg/2009/03/25/vinn-varens-rayban-hype/index.xml

2009-03-26 @ 10:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0