Va??



Ja jag fick mej ju en smärre chock när jag kom upp. Jag visste att det skulle komma snö men jag trodde inte såhär mycket. Igår va jag och Elin nere hos Marie och käkade våfflor och när vi gick hem visade hon oss snödropparna som växte i solen kring deras husknut. Då käkdes det liksom att våren fått fäste... men nope.

Vad händer idag?
 
Erik har åkt till dagis och Elin sitter här med mej och kolla på 5 myror. Hon har slukat morgon vällingen och sitter givetvis påklädd redan. Idag valde hon "byskor" för ovanlighetens skull. 5 myror klänningen ligger i tvätten och den nya från Lindex gick ju sönder direkt.  Sen skall vi ner till Lerum och fika med våra kompisar Nettan med barnen Lisa och Linus.  Jag kanske kollar efter någon top av något slag, för jag skall ju ut på tjejmiddag ikväll.

Det är en trött liten tjej jag har här hemma och hon tar igen sig efter lunginflammationen och vistelsen på sjukhuset. Hon somnar i soffan och hennes ögonlock hänger tungt mitt på dagen.

Elin och Erik sjojar till det!

Kommentarer
Postat av: Moster K

Underbart att du bloggar lite mer.. Alltid kul att läsa vad ni hittar på.. Puss

2009-03-27 @ 11:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0