Funderingar just nu

Ja nu skall Norge bli verkligenhet. Jag är inte där ännu men vi drar iväg på torsdag. Jag är lite nervös och spänd men det skall bli jättespännande. Jag har inte jättemycket pass men jag hoppas på med timmar när jag väl är där.

Utbyggnaden fortskrider och jag funderar lite på olika kakel och golv. Något som jag är sugen på är en gummigolv som brukar ligga på offentliga platser. I badrummet kommer det bli grått och vitt. Jag vill att badkaret skall vara inbyggt och jag spanar på lite olika lösningar. Ungefär såhär vill jag att det skall bli. Kanske inte lika bred hylla men halva kanske.

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, gummigolvet är en hit. Svårlagt fick jag veta, när vi funderade på det. Men Micke är ju en hjälte så... Det går nog bra. Pusspuss

2009-11-08 @ 23:14:52
Postat av: pa

Väldigt fint men hur får man loss silen för att ta bort allt hår som fastnat????? Micke det oxå eller

2009-11-10 @ 07:26:48
Postat av: joacim

Ja, snyggt vete sjutton, men säkert VÄLDIGT praktiskt

Nåja... Du har ju smak och det blir nog bra, badkar inbyggt verkar bra, fast bara man kommer åt genom inspektionsluckor till kopplingar och brunnar!

2009-11-11 @ 12:00:29
URL: http://www.wehoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0