Fredagsmys

Ledig idag egentligen men APT på jobbet och före det sektionsledarmöte. Vi hade lite jubileum så efter mötet bjöds det på smörgårtårta. Jag känner en oerhörd trötthet, varför vet jag inte. Kanske bara vanligt fredagstrött?? En intensiv vecka kan jag ju lugnt intyga med mycket utbildning och fläng fram och tillbaka till Borås. Igår kväll fick jag mej ett ryck att fixa om 50tals stolarna. Blev skitbra. Nu kostar renoveringen kanske max 400 kr totalt istället för 2000kr/stol + 3000kr för soffan. Då är ju inte materialet inräknat alls.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Verkligen skitsnygga!!!! Hittar du ingen plats, så skicka hit dom, jag har ju två kusiner :)

2009-10-02 @ 22:52:22
Postat av: joacim

Kanonsnyggt. Leo e duktig alltså...

2009-10-03 @ 08:04:18
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Karin

Å wow va bra det blev!!

2009-10-03 @ 21:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0