herrejävlar

Micke va ju ute igår och jag minns inte när han kom hem. Det jag minns är att han någon gång under natten drömde något väldig hemsk eftersom han skrek: sluta SLUTA S-L-U-T-A!!! Han stog vid fotgaveln och hyperventilerade och jag började undra vilken drog han har haft i groggen...
När jag vaknade och innan jag tände lampan känner jag att näsan pulserar och jag tänker att jag måste fått en smocka i sömnen av Micke. Jag känner på min ömmande överläpp och blir helt kall. Jag flyger upp och rasar ut på toaletten. I spegeln stirrar jag på ett ansikte som är nästan helt oegenkännligt! Herreguuuud! Sikken jävla inåtfinne! Den sitter mellan överläppen och näsan och shit va öm den är!  

Kommentarer
Postat av: Karin

Oh Maj Gadd! Skicka bild!

2010-05-09 @ 16:15:00
Postat av: Gia

Jösses här är det livat i skogen! Hur går det med Juni?

2010-05-10 @ 00:16:04
Postat av: Marcusagnethe

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-03-21 @ 10:39:54
URL: http://marcusagnethe.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0